IP

Tuesday, July 27, 2010

Mencari sinar...

Sudah lama aku mencari dan dambakan sinar bahagia yang aku harapkan, tapi aku serasa makin tak mampu dan tak terdaya untuk mengharungi semua nih. Amat penat sekali. Rasa lemah.

Pada mulanya aku rasakan aku mampu dan boleh terima dugaan seberat semacam nih, memikul tanggungjawab sebegini, tapi semangat terasa semakin hari semakin menipis, keteguhan ku makin longgar dek kerana bebanan makin menghimpitku.

Kadang-kadang aku merasa perlu untuk aku pergi lebih jauh untuk lari dari kehidupan sekarang agar mereka merasa bahagia tanpa aku ada bersama, merasa aman tanpa kehadiran ku, merasa lapang tanpa aku disisi.

Bukan niat aku nak sakitkan hati sesiapa. Bukan niat aku nak buat orang terasa. Mungkin apa yang aku pikirkan, apa yang aku buat dan apa yang aku lalui ini untuk mencari kebahagiaan diri dan ......


Sent via BlackBerry Smartphone

No comments:

Post a Comment