IP

Tuesday, July 20, 2010

cerita hari ini...

camne nak mula coretan kali ni.

pagi ni dah PM meracau bertanya pasal wireless. pastu dia marah bila saya wat dek. saya kata kalau xleh connect tu ada problem lah. dia hangup. biarlah. x rugi apa2 (refer to post : sial).

bila kat ofis, kwn ckp pasal post hepi birthday yg mengkagumkan siap ada dear + muahs. sy wat lawak dengan post "to all my friend "please be informed that one of our friends is off limit as of yesterday". please ensure ur protocol when communicate to the related party. hahahaha". bila check nama terus kena terminate jd kwn. nak tergelak ada. sedih pun ada. memikirkan bertapa ceteknya pemikiran beliau. biarlah. tu kehendaknya. serasa saya, tiada rugi apa2 bagi pihak saya. cuma kesian kepada temannya yg kena melayani kerenahnya. entahlah. saya pun x tau apa dimindanya. ym x bersambut. If she read this, i'm sorry kalau perbuatan saya annoyed to her. I hope she knows my intention.

now diskas pasal Baan 5C ngan coo. tah lah. tn hj ada sini. repair pc wife dia hehe. berat sy rasa. total plan for hymm xde lagi. dah project leader (PL) taici ke saya, so saya kena la buat. bila la nak buat. dah la x gi briefing. buat je lah. betul ke x tu cerita lain. cite pasal manpower pun x abis. PL kata yg ada sekarang x sesuai utk lead IT. biarlah. kalau nak diikutkan 3 tahun dok sini xde pun antar ngaji. xpe lah. tu hak dia. x sesuai dok sini, kita berangkat. harap tuhan makbulkan lah.

things to do dah berlambak. abis satu datang 3 4. bila nak abis tah. xpe... buat pelan2... sape nak take over kan hehe.... layan je lah bak kata tn hj.

now i wish i dapat manja2 and baring kat riba. just nak rasa someone pegang kepala and says "its ok. i know it's hard. do it slowly. i'll be by ur side". lately rasa helpless sgt. letih. penat. nak someone yg bule ajak berborak secara ilmiah. bertukar pendapat. sume mende just masuk je. xde kua. berkumpul didalam diri. maybe tu yg rasa nak demam kot. *sigh*

selagi ada kat sini, terima je lah. apa nak dikatakan....

No comments:

Post a Comment