IP

Thursday, July 8, 2010

Hepi moment...

Ptg td otw balik dpt call. "U masih berminat utk bertukar kerja?". Pucuk dicita. Tetiba tu lah berita paling best arini. Byk la dialog antara kami. Me just telling the truth of my status. Kalu dia suka, suka lah. Kalu x, apa bule buat. Bukan rezeki. End up we tentatively plan nak meet up mlm ni around 10 pm kat Equine for a cup of coffee.

Lepas tu, me ym to ..... To say thks and share my hepi moment. Padahal xde apa2 pun. Baru dirisik. Rasa cam dh confirm dpt haha. Tp dia diam membisu. To me, maybe ym dia off, dia bz, x nak diganggu or with someone. Xpe lah. Nak wat camne. Ada rasa sedih tp ahhh lupa kan lah. B4 that masa kua dari opis ada gak ym dia. Xde reply gak.

Me tepon jaki. Me cerita pasal dpt call and me dirisik. Me kata kalu jd jumpa mlm ni, kalu dia xleh kasi apa me nak, me nak offer nama jaki. Lagi best kalau both of us keje tempat sama yg baru. Jaki kata kita doakan lah, mana tahu, kalu dh rezeki. Lega kejap. Senyum je.

Bila mlm, still xde news. Hmmm....

Dlm kul 11 lebih, me dpt call dari yg berminat td. Dia kata x dpt dtg ke area Equine. Dia nak me gi ke area Country Height, Kajang or UNITEN, Bangi. Me x berapa familiar area sana and after all dh lewat mlm. Me suggest kita jumpa esok maybe lunch or ptg. Dia kata ptg kat Shah Alam. Me ok je sbb dia masih berminat nak jumpa.

Now dh almost 2 am. Me saw changes in the status dia. Means dia dh x berapa bz la tuh. Maybe dia x dpt my ym kot. Xpelah. Me just wanna say, thks for ur info. Beri me peluang utk gi interview. Lama dh rest dari interview. For me, ni really gimme gud news. Make me smile.

Thot wanna share my hepi moment tp apakan daya...

Sent via BlackBerry Smartphone

1 comment:

  1. that's good news... if it is meant to be, it will be yours kan! all the best.

    ReplyDelete