IP

Wednesday, September 22, 2010

Teman

Lagu ini sy tujukan kpd mereka yg hadir dan bertahta dihati sy. Anda yg mencorakkan dan memberi inspirasi utk sy hidup dan mengharungi liku2 perjalanan.

Terima kasih yg x terhingga....


Lagu : Teman

Kau bagai inspirasi
Datang pada tiap mimpi
Dalam diam ku kagumi
Hadirmu membawa erti

Teman ingin aku tahu
Apa resah di hatimu
Teman andai aku mampu
Bersama dalam dukamu

Jalinan ikatan rasa
Ada dihati kita
Saling mengerti
Saling memerlukan
Semuga engkau bahagia

Aku sanjung harapanmu
Ingin membela bangsamu
Walaupun sekadar lagu
Itu adalah cara mu

Teman andai aku pergi
Relakan setulus hati
Kenangku dalam doa mu
Aku adalah teman mu

Ramli Sarip / Hartina Ahmad
Dunia Muzik WEA Sdn Bhd
1989 WEA Records Sdn Bhd

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment