IP

Monday, October 11, 2010

Decision... Decision...

Mungkin post sy kali ni repetitious dari post sy sebelum ni but somehow its haunt me for the last few days. Mmg ada jiwa kacau and on the verge of collapsing. Its kinda all-in-one feeling. Klu ada the trigger point, mmg ada yg kena.

From work to family to personal to financial, sume bercelaru. Tu posts sy kat blog kinda diff lately especially this month. Cam identity crisis. Mmg me somehow x berapa leh handle my emotions. steam has been build up like pressure cooker. Feels like wanna give up. Surrender. Quit fighting. Helpless dan yg sewaktu dgnnya.

Full with -ve energy rite now. Full of y's in my mind. But I do know that :

1. I can't do it alone
2. I'm tired
3. I know the hiccups
4. I know the problems

I also do know :

1. Kena yakin ngan keputusan yg dibuat
2. Jgn lari dari matlamat kenapa pilih jln tu
3. Be truthful to urself.
4. Let Allah decide.

For me its simple, apa kita buat kerana Allah. Dia maha mengetahui. Byk Dia dh tunjuk petunjuk. Insyallah masa akan smpi. Sooner or later je. Guts feeling kata mcm around the corner. Tah lah. We'll see.

Sy rasa penat sgt. Lately sy rasa grass is greener on the other side of the field. Lagu sy dh x berapa merdu bunyinya. Jiwa makin x tenteram. Semakin sy nak menguraikan kekusutan, semakin byk simpulan yg perlu diselesaikan. Synchronization berterabur.

What should I do?????

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment