IP

Thursday, June 17, 2010

Dirimu dalam kenangan...

Setelah sekian lama kita bersama, akhirnya kau pergi jua. Tiada dapat ku tahan kerana jodoh kita telah sampai ke nokhtahnya. Takdir tidak membenarkan kita bersama. Aku pasrah dengan peristiwa itu. Aku hanya mampu doakan yang terbaik untukmu. Terima kasih sayangku kerana hadir dalam diriku walaupun seketika. Cintamu tetap dihati. Terima kasih tiada hingga...


Kenangan kita...

Malam tadi kau noktahkan cinta kita...

Aku cuba memperbetulkan kesilapan aku...


Apa pun, hadirmu dalam hidupku akan ku kenang. Kau menyinari hidupku. Kasihmu membentuk peribadiku. Tiada yg dapat menggantikan kasihmu. Kasih kita hingga ke hujung nyawa. Itu janji ku.

Tetapi....


DEMI WAKTU - UNGU

Aku yang tak pernah bisa lupakan dirinya
Yang kini hadir diantara kita
Namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu
Yang slama ini temani hidupku

Maafkan aku menduakan cintamu
Berat rasa hatiku tinggalkan dirinya
Dan demi waktu yang bergulir di sampingmu
Maafkanlah diriku sepenuh hatimu
Seandainya bila ku bisa memilih

Kalau saja waktu itu ku tak jumpa dirinya
Mungkin semua tak kan seperti ini
Dirimu dan dirinya kini ada di hatiku
Membawa aku dalam kehancuran

No comments:

Post a Comment