IP

Friday, June 18, 2010

Akujanji

Suatu yg dicari dan kini telah ditemui. Sepucuk surat yg telah lama tersimpan (2 tahun yg lalu). Dikarang ketika berada dikesejukkan Genting Highland. Sebuah AKUJANJI yg dimeterai antara diri dan ....

Lokasi : Genting View Resort
Course : One Solid Family
(Attitude Re-Tuning Practice)
Facilitator : Strategic Corporate Allaince Sdn Bhd
Sifu Miza Mohamad / Rozainy Din
Date : 20 - 22/6/2008


A love letter to a love one - min 100 words
> new commitment
a. self
b. family
c. job / orgn


My dear

Selama ini saya banyak tersasar dalam menjalankan tugas sebagai seorang suami, bapa dan ketua keluarga. Banyak yang saya buat tidak mencerminkan diri saya yang sebenarnya kerana tidak berpengetahuan, bersedia dan bertanggung jawab. Ianya juga berlaku didalam kerja saya dipejabat.

Justeru itu, kursus yang saya hadiri ini banyak membuka minda dalam mengenalpasti kelemahan dan kekurangan didalam diri. Insyallah, berilah saya ruang untuk berubah dan membentuk jatidiri yang sebenarnya terhadap keluarga kita dan kerjaya saya.

Saya berjanji awak akan melihat diri saya yang lain dari masa ke semasa dan menerimanya dengan hati yang terbuka dan sudi memaafkan diri saya yang dulu.


1 comment:

  1. i igt this session...mse tuh sume org stress..
    nanngis2 pun ade

    huhuhuhuhu

    ReplyDelete