IP

Monday, July 25, 2011

Memories remain

Arini kul 5:20pm td my mom passed away. Still remember how I received the news from my sis. Me at guard house otw back home, my sis called me.

Sis : adik yie, ni kak dah. Kak dah otw back, now kat tapah. Td abe yie tepon mek dh xde.

me : mek gi mana? Balik klate ko?

Sis : mek dh xde, mek meninggal td. Abe tepon abe yie. Abe yie tepon kak dah.

Me : (silent)

Sis : helo helo

Me : ada ni. Lagu mano mek xdok?

Sis : mek tido pastu bangun nok minum air. Dia kata sakit dada. Abe bui air pastu urut dada mek. Mek tido balik. Pastu senyak.

Me : pahtu loni?

Sis : abe yie panggil orghe surau nok mandi mek. Nok kapan teruh. Wak balik hok siap doh.

Me : ok lah nok tepon zah suruh balik cepat. Packing. Ok bye.

Sis : ok bye.

Me called wife then pecut balik..... Mind was blank.

The rest was history...

Moga roh mak + ayah ditempatkan ditempat org2 yg beriman dan beramal soleh.

Maafkan anak mu...

Alfatihah....

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment