IP

Saturday, December 4, 2010

Staff day

Having a fun day. Pagi td ada luck draw. Me x lucky. Pastu flag off for treasure hunt. Pusing2 dari shah alam to pj to kj to damansara to mutiara damansara to genting looking for the answers. Soklan ada 20, tah betul tah idak. The 2 treasures x dpt solve. Hampeh but It was a blast.

Then petang hving telematch. From 4 games, our group (red) won 1. Acara jalan atas batu bata hahaah. Funny. Bersorak and kutuk2 team lain. At least people accepting me there. X la rasa kera sumbang. Lepas tu ada acara futsal. Penat ya amat. Kalah. Xleh masuk final. Sume nampak hepi.

Now lepas mandi. Siap2 nak gi dinner. Me sebilik ngan bos n am production. The other 1 tah dept mana. They are ok with me. Me n am are malays, others chinese. Lantak lah. Mlm ni dinner. Buat open space but now gerimis. Sejuk je. Dh la kat gohtong jaya. Old place coz me was here 2 3 years ago. Genting Permai Resort. Tempat MK wat prob. Senyum terkenang hehe. My bos nangis kat town. Pusing cari utk mujuk :) Kenangan.

Hopefully me are lucky tonite. Tgk lah haha. Kot2 "lucky" hehehe....

Bersambung nnti.....

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment